مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 10:512015-12-15سياسي

دختران در دانشگاه های مختلط آسیب بیشتری می بینند


 دختران در دانشگاه های مختلط آسیب بیشتری نسبت به پسران می بینند؛ چون در محیط های مختلط دانشجویان دختر یا باید قید شرم و حیا را بزنند و هر رفتاری را آزادانه از خود بروز دهند و یا اینکه با محدویت های متناسب با این فضاها کنار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد،" حجت الاسلام حسینی دیروز در کرسی آزاداندیشی که با موضوع دانشگاه تک جنسیتی آری یا نه! در مرکز آموزش عالی کوهدشت برگزار شد، گفت: دختران در دانشگاه های مختلط آسیب بیشتری نسبت به پسران می بینند؛ چون در محیط های مختلط دانشجویان دختر یا باید قید شرم و حیا را بزنند و هر رفتاری را آزادانه از خود بروز دهند و یا اینکه با محدویت های متناسب با این فضاها کنار بیاییند که البته این خود می تواند زمینه افسردگی را در آنها ایجاد کند.

وی افزود: توصیه ما این است که دختران در جلسات و محافل تک جنسیتی حضور یابند تا نه به شرم و حیای آنها آسیب وارد شود و نه اینکه دچار محدودیت شوند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای لرستان گفت: متاسفانه در فضاهای مختلطی که در جامعه هم زیاد شده اند شرم و حیا و ارزش های اخلاقی متناسب با فطرت انسان ها دچار آسیب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران در دانشگاه های مختلط آسیب بیشتری می بینند

دختران در دانشگاه های مختلط آسیب بیشتری می بینند